Reptéri transzfer
Reptéri transzfer
REPTÉRI TRANSZFER SZOLGÁLTATÁSUNK:
Dunaújváros- Budapest Ferihegy, útvonal: (az árak 1 útra vonatkoznak)
1-3 fő 32 000-ft+ ÁFA
4-5 fő 46 000-ft+ ÁFA
6-8 fő 50 000-ft+ ÁFA
Egyéb úticél:
1-3 fő 200 ft / km + ÁFA
4-8 fő 300 ft / km + ÁFA
+extra díj:
20,00-22,00 óra +3000 Ft
05,00-07,00 óra + 3000 Ft
22,00-05,00 óra + 6000 Ft
hétvége, ünnepnap + 3000 Ft
A szolgáltatás megrendelésének módjai:
-
Telefonon történő egyeztetés alapján munkaidőben: 7-19 óráig 20/350-8888
-
E-mail-en elküldött megrendelés formájában: info@kissrentacar.hu
-
Web oldalunkon, on-line rendelés formájában
-
Partner irodáinkon keresztül
Minden beérkezett megrendelést visszaigazolunk. Munkanapokon 4 órán belül, munkaszüneti vagy szabadnapok esetében legkésőbb 24 órán belül.
A megrendelések a beérkezés sorrendjében kerülnek visszaigazolásra és ennek alapján teljesítésre.
A tervezett utazás időpontjához képest 72 órán belül leadott megrendelés esetén feltétlenül telefonos egyeztetés szükséges. 72 órán belüli megrendelést a megrendelés létszámától függően kizárólag más megrendelések függvényében tudunk elfogadni.
Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon 15:00 és 16:00 óra között telefonon egyeztetünk. Amennyiben a megrendelő az utazás előtti nap 16 óráig a megadott telefonszámán nem érhető el, úgy a megrendelőt terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért. Amennyiben az egyeztetés a fenti időpontig nem jött létre, kérjük feltétlenül hívja fel a 20/350-8888 telefonszámot egyeztetés céljából! A szolgáltató jogosult a folyamatosan beérkező megrendelések függvényében az előzetesen egyeztetett kiállási időpontot az aktuális utazás előtti napig a megrendelő telefonon történő tájékoztatásával maximum 1,5 órával előrébb hozni.
A megrendelés költségmentesen módosítható, amennyiben az más meglévő megrendelést nem befolyásol vagy lemondható, 72 órával az utazás tervezett időpontja előtt. 72 órán belüli lemondás esetén a viteldíj 50%-a kerül kiszámlázásra.
Amennyiben a visszaérkezés időpontja az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra módosul, úgy a módosulást legkésőbb 24 órával korábban a megrendelőnek jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé. Ilyen típusú módosítás esetén előfordulhat, hogy az új, módosított időponttól eltérő időpontban tudjuk csak a szolgáltatást biztosítani.
Megrendeléskor kérjük jelezni, ha a normál csomagmennyiségtől eltérő (2 bőrönd/fő) mennyiségre kell számítani a szolgáltatás teljesítésekor. Nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre lehetőséget tudunk biztosítani) felárat kell fizetni (pl.: gyerekkocsi, kerékpár,, stb.), melynek díja 1.500,-Ft. Kutya kizárólag 15kg alatt, ketrecben, szájkosárral, felügyelet mellett szállítható!
Az aktuális árjegyzékünkben megadott árak Dunaújvárosból történő indulás esetén értendőek.. Más településekről kért indulás esetén, az árakat előzetesen egyeztetjük a megrendelővel.
A menetidő Dunaújváros - Budapest Ferihegy távolságon az útviszonyoktól és évszaktól függően átlagosan 1,5-2 óra. Az indulás időpontja ennek alapján kerül meghatározásra. Induláskor több kiállási cím esetén max. 10-15 perces eltolódás előfordulhat. Az útvonal minden esetben a megrendelések függvényében kerül meghatározásra.
A reptérre való időben történő megérkezés tekintetében nem vállalunk felelősséget, amennyiben az indulási időpont a megrendelő késedelméből a tervezettől 30 percet meghaladó mértékben eltér.
Budapesti visszaút során vagy budapesti kiállás estén, egymást követő repülőgéppel érkező utasok esetén maximum 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren. Ha a gépkocsinak nem áll módjában 1,5 óránál többet várakozni a késve érkezett utasért, úgy a késve érkező utast értesítjük a következő gépkocsink indulási időpontjáról. Ilyen esetben akár több óra várakozás is előfordulhat!
Reptérre történő érkezés során az utasokat a gépkocsivezető cégünk névtáblájával várja az érkezési oldalon az előre megadott terminálban. Tekintettel arra, hogy a három üzemelő terminálon (1-es, 2/A, 2/B) adott esetben egy időben több érkező utas megérkezése is lehetséges, előfordulhat, hogy a gépkocsivezető nincs a megérkezést követően a terminálban. A gépkocsivezető megérkezéséig kérjük várakozzon a terminálon érkezési területén belül.
Tőlünk független, általunk nem befolyásolható események (útjavításból, balesetből adódó útlezárás, egyéb akadályoztatás, stb.) következtében előforduló késedelemért felelősséget nem vállalunk. Az ilyen rendkívüli események elhárítása érdekében azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg.
A megrendelt és kifizetett szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos, szolgáltatásunk során keletkező esetleges reklamációt, a gépkocsivezető felé jelezni kell. A jelzett problémáról jegyzőkönyvet készítünk.
A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe. Megrendeléskor a részvételi díj kifizetésével és az azt igazoló számla átvételével az utas elfogadja az utazási feltételeket. A részvételi díj kifizetését igazoló számla a megrendelést felvevő feladata és felelőssége.
A részvételi díjat az utazás megkezdésekor kell fizetni a sofőrnek. A részvételi díj befizetésének lehetséges módozatai:
-
Készpénzben
-
A Szentpáli és Tása BT Budapest Banknál vezetett 10102969-38887220-00000002 számú bankszámlára történő átutalással
-
Partnerirodáinkban készpénzben
-
Bankkártyával a gépkocsivezetőnél
Megrendelő az utazási feltételeket az utazásra való jelentkezésekor és annak megrendelésekor elfogadja, és a befizetést igazoló számla átvételével, a másodpéldány aláírásával tudomásul vételét igazolja. Több személy részére megrendelt szolgáltatás esetén, aláírásával utastársai nevében is nyilatkozik illetve szerződéseket köt.